فرزند من

آداب و آفات تربیت دینی فرزند

فرزند من

آداب و آفات تربیت دینی فرزند

قسمت اول : چهارده معصوم علیهم السلام چهارده دریای نور

(۴) رعایت حجاب در نزد نابینا!

امّ سلمه نقل می کند :

در محضر پیامبر صلی الله علیه و آله بودم. یکی از همسرانش به نام میمونه نیز آنجا بود. در این هنگام، ابن امّ مکتوم که نابینا بود به حضور رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد. پیامبر صلی الهه علیه و آله به من و میمونه فرمود :

_ حجاب خود را در برابر ابن مکتوم رعایت کنید!

پرسیدم :

_ ای رسول خدا! آیا او نابینا نیست ؟ بنابراین حجاب ما چه معنی دارد ؟

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود :

_ آیا شما نابینا هستید ؟ آیا شما او را نمی بینید ؟

زنان نیز باید چشمانشان را از نامحرم ببندند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
مادر

نظرات  (۱)

۲۸ آذر ۹۲ ، ۰۹:۴۱ منم دیگه!!
داستان زیبایی با همین مضمون در مورد خانم حضرت زهرا سلام الله علیها هست
که مرد نابینایی خانه حضرت وارد شد حضرت چادر پوشیدند از ایشان پرسیدند این مرد نابینا هست چرا حجاب میگیرید فرمودند او نابیناست، من که او را می بینم...
بسیار زیبا و اموزنده بود...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از توجه و اعلام نظرتون.
موفق و پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">