فرزند من

آداب و آفات تربیت دینی فرزند

فرزند من

آداب و آفات تربیت دینی فرزند

روزی پیامبر مهربونی (صلوات الله علیه و آله) داشتن از کوچه ای عبور می کردن که چندتا از بچه های کوچیک محل، داشتن تو اون کوچه بازی می کردن، پیامبر عزیزمون وقتی بچه هارو دیدن فرمودن : وای بر فرزندان آخرالزمان از پدراشون یکی پرسید: ای رسول خدا از باباهای کافرشون؟ فرمود : نه بلکه از باباهای مسلمون شون! که هیچ چیز از فرائض و احکام دینی رو بهشون  یاد نمیدن و اگر خود فرزنداشون هم بخوان دنبال یادگیری مسائل دینی برن، مانعشون میشن و نمیذارن دنبال این وظیفه زیبا و مقدس برن،  و فقط به این قانع هستن که فرزنداشون دنبال کسب و تجارت دنیا باشن و چیزای کمی از دنیا بدست بیارن! بدونید: من از این پدر و مادرا بیزارم و اونهاهم خودشون رو از من دور میدونن...

مستدرک الوسائل جلد 2 صفحه 625

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
مادر

نظرات  (۱)

دنبال موج می گردم .صدای آب.صدای پرنده ها.نرمی ماسه ها یه جایی که خستگیم در بره.با این همه سختیی که پشت سر گذاشتم ‌ دلم یه دست می خوا د که بزنه پشتمو بگه:خدا قوت.خسته نباشی. اما مثل همیشه نه صدایی هست نه دستی ونه دلجویی.بازم تنهایی!
وب باحالی داری به منم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">